Rozpocznij

Nowenna Pompejańska

FAQ

PRZED INSTALACJĄ APLIKACJI

Jak mogę wykupić dostęp do aplikacji?

Dostęp do aplikacji można wykupić na tej stronie. Po skorzystaniu z tej opcji należy pobrać bezpłatną wersję aplikacji o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA STARTOWA i zalogować się na dane podane podczas zakupu dostępu.

Można też pobrać płatną wersję aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla systemu zainstalowanego na Twoim urządzeniu:

Gdzie wpisać kod z płyty CD?

Kod z płyty CD należy wpisać PO POBRANIU i zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu mobilnym lub w Widgecie na stronie www.e-pompejanska.pl podczas procedury rejestracji konta.

Mam płytę CD. Jaką aplikację pobrać?

Należy pobrać bezpłatną aplikację o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA STARTOWA

Czy aplikacja będzie działać na moim smartfonie?

Aplikacja będzie działać najlepiej na smartfonach korzystających z systemów Android oraz iOS (iPhone). Aktualnie wspierane wersje tych systemów publikujemy tutaj.

Czy aplikacja jest odpłatna?

Tak. Koszt zakupienia dostępu do pełnej wersji aplikacji wynosi:
8,99 zł – przy zakupie na tej stronie lub w sklepie Google Play
8,99 zł – przy zakupie w iTunes
8,99 zł – przy zakupie przez stronę e-pompejanska.pl 

Ta niewielka opłata pozwala nam dofinansować koszty utrzymania serwera oraz prac informatycznych niezbędnych do rozwijania aplikacji.

Skąd mogę pobrać aplikację do Nowenny Pompejańskiej?

Bezpłatną wersję aplikacji o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA STARTOWA pobierzesz stąd:

Pełną wersję aplikacji o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA PEŁNA pobierzesz stąd:

JAK  KORZYSTAĆ Z APLIKACJI

Jak działają przypomnienia o modlitwie?

Godzinę pojawiania się przypomnień na pasku powiadomień można ustawić w Menu, w zakładce „Ustawienia aplikacji”. Po ustawieniu godziny, aplikacja zapisze w kalendarzu systemowym Twojego telefonu zdarzenia, o których kalendarz będzie Ci przypominał na 10 minut przed ustawioną przez Ciebie godziną, wysyłając powiadomienie: „Odmów Nowennę Pompejańską”. Przypomnienia będą się pojawiały aż do ostatniego planowego dnia aktualnej Nowenny. W razie potrzeby można je wyłączyć w tej samej zakładce: „Ustawienia aplikacji”.

Jak działa synchronizacja z serwerem aplikacji?

Dzięki synchronizacji z serwerem aplikacji, Twoje postępy w modlitwie zapisywane są na serwerze, niezależnie od tego za pomocą jakiego urządzenia się modlisz. To daje Ci różne możliwości:

  • możesz na przykład w drodze modlić się używając smartfonu, a w domu odtwarzać modlitwę z komputera;
  • możesz w trakcie Nowenny zmienić smartfon, zainstalować aplikację na nowo i po zalogowaniu się kontynuować modlitwę od miejsca, w którym ostatnio skończyłeś;
  • jeśli coś przestało działać, możesz dokonać reinstalacji aplikacji na swoim urządzeniu, bo Twoje postępy są zapisane na Twoim koncie.

Na urządzeniach mobilnych synchronizacja funkcjonuje w następujący sposób:

  • Kiedy jesteś ONLINE (jesteś podłączony do Internetu), wszelkie zmiany – takie jak: utworzenie nowej Nowenny, odtworzenie kolejnej dziesiątki różańca, kolejnego Zdrowaś Maryjo, skasowanie modlitwy w zakładce „Historia” czy wprowadzenie zmiany na Twoim koncie – zostaną zapisane na serwerze podczas wychodzenia z aplikacji.
  • Kiedy jesteś OFFLINE (nie masz połączenia z Internetem) wszelkie zmiany, w tym utworzenie modlitwy czy przesunięcie się o kolejny etap odmawiania modlitwy, zostaną zapisane na serwerze w momencie, gdy na powrót połączyć się z Internetem i ponownie włączysz aplikację. W trybie offline nie da się skasować modlitwy.

Czy mogę zmienić urządzenie w trakcie Nowenny?

Tak, jest to możliwe. Dzięki synchronizacji urządzenia z serwerem aplikacji Twoje postępy w modlitwie są zapisywane na Twoim koncie na serwerze. Po zainstalowaniu aplikacji na nowym urządzeniu i zalogowaniu się do swojego konta cała Twoja historia wraz z aktualnym etapem odmawiania modlitwy zostaną automatycznie zaimportowane do nowego urządzenia.

Kiedy muszę mieć dostęp do Internetu?

Przy korzystaniu z telefonu połączenie z Internetem jest niezbędne do zainstalowania aplikacji i jej aktualizacji. Jest też konieczne, gdy zależy Ci na zapisaniu postępów w modlitwie na serwerze. Nie musisz jednak mieć dostępu do Internetu podczas samej modlitwy.
Przy korzystaniu z komputera i odtwarzaniu modlitwy za pomocą Widgetu na stronie www.e-pompejanska.pl niezbędny jest stały dostęp do Internetu.

ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

Elementy aplikacji nie wyświetlają się prawidłowo

Prosimy, skorzystaj z funkcji „Zgłoś błąd” dostępnej w menu aplikacji na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu otrzymamy dokładne informacje o Twoim urządzeniu wraz z rozdzielczością ekranu i będziemy mogli lepiej zdiagnozować problem.

Nie mogę rozpocząć modlitwy lub kontynuować Nowenny

Wykonaj co najmniej jedną z następujące czynności:

  • zamknij aplikację tak, by nie była widoczna na liście aplikacji działających w tle, a następnie uruchom ją ponownie;
  • wyłącz aplikację, a także wszystkie działające w tle aplikacje multimedialne, np. przeglądarkę internetową, YouTube, odtwarzacz muzyki lub filmów i włącz ponownie aplikację do odmawiania Nowenny;
  • odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie wersję startową, upewniając się, że masz stabilne połączenie z Internetem. Być może podczas pierwszej instalacji nie zostały pobrane w pełni wszystkie pliki dźwiękowe. Odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji nie spowoduje wykasowania Twoich postępów w modlitwie, gdyż te są zapisywane na serwerze. Po ponownym zainstalowaniu i zalogowaniu się do aplikacji będzie mógł kontynuować nowennę od miejsca, w którym modlitwa została ostatnio zakończona.

Kod z płyty CD jest nieprawidłowy

Upewnij się, że wpisujesz kod podczas procedury rejestracji w Widgecie – na stronie www.e-pompejanska.pl lub w aplikacji już po jej pobraniu, a nie na przykład w sklepie GooglePlay.
Upewnij się, że wpisujesz wszystkie znaki prawidłowo, zgodnie z kodem na płycie CD – na przykład, czy uwzględniasz wielkość liter. Jeśli tak, a komunikat o nieprawidłowym kodzie nadal się pojawia, prosimy, zrób zdjęcie kodu na płycie CD i prześlij je na adres: moderator@e-pompejanska.pl wraz z krótkim opisem problemu.

Wyświetla się komunikat o nieprawidłowych danych logowania

Komunikat ten pojawia się gdy:

  • nie został dokończony proces rejestracji,
  • konto nie zostało opłacone i jest wciąż nieaktywne,
  • wpisywany adres e-mail lub hasło nie są zgodne z podanymi podczas rejestracji; może to być spowodowane na przykład błędnie wpisanymi danymi podczas rejestracji.
    Jeśli zarejestrowałeś konto i opłaciłeś dostęp do aplikacji lub skorzystałeś z kodu umieszczonego na płycie CD, spróbuj ustawić nowe hasło w zakładce „Moje konto”, znajdziesz je w menu aplikacji.
    Jeśli zmiana hasła nie rozwiązała problemu, prześlij adres e-mail, na który dokonywana była rejestracja do moderatora na adres moderator@e-pompejanska.pl z krótkim opisem problemu.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub proponowane rozwiązania nie przyniosły rezultatu, skontaktuj się z nami pisząc pod adres: moderator@e-pompejanska.pl

2 cd audio

2CD audio + książeczka
z kalendarzem i rozważaniami

ZAMÓW

Aplikacja

Aplikacja mobilna, której
możesz używać także offline

POBIERZ