PRZED INSTALACJĄ APLIKACJI
Jak mogę wykupić dostęp do aplikacji?
Dostęp do aplikacji można wykupić na tej stronie. Po skorzystaniu z tej opcji należy pobrać bezpłatną wersję aplikacji o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA STARTOWA i zalogować się na dane podane podczas zakupu dostępu.
Można też pobrać płatną wersję aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla systemu zainstalowanego na Twoim urządzeniu:
Gdzie wpisać kod z płyty CD?
Kod z płyty CD należy wpisać PO POBRANIU i zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu mobilnym lub w Widgecie na stronie www.e-pompejanska.pl podczas procedury rejestracji konta.
Mam płytę CD. Jaką aplikację pobrać?
Należy pobrać bezpłatną aplikację o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA STARTOWA
Czy aplikacja będzie działać na moim smartfonie?
Aplikacja będzie działać najlepiej na smartfonach korzystających z systemów Android oraz iOS (iPhone). Aktualnie wspierane wersje tych systemów publikujemy tutaj.
Czy aplikacja jest odpłatna?
Tak. Koszt zakupienia dostępu do pełnej wersji aplikacji wynosi:
8,99 zł – przy zakupie na tej stronie lub w sklepie Google Play
8,99 zł – przy zakupie w iTunes
8,99 zł – przy zakupie przez stronę e-pompejanska.pl
Ta niewielka opłata pozwala nam dofinansować koszty utrzymania serwera oraz prac informatycznych niezbędnych do rozwijania aplikacji.
Skąd mogę pobrać aplikację do Nowenny Pompejańskiej?
Bezpłatną wersję aplikacji o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA STARTOWA pobierzesz stąd:
Pełną wersję aplikacji o nazwie NOWENNA POMPEJAŃSKA PEŁNA pobierzesz stąd:
JAK KORZYSTAĆ Z APLIKACJI
Jak działają przypomnienia o modlitwie?
Godzinę pojawiania się przypomnień na pasku powiadomień można ustawić w Menu, w zakładce „Ustawienia aplikacji”. Po ustawieniu godziny, aplikacja zapisze w kalendarzu systemowym Twojego telefonu zdarzenia, o których kalendarz będzie Ci przypominał na 10 minut przed ustawioną przez Ciebie godziną, wysyłając powiadomienie: „Odmów Nowennę Pompejańską”. Przypomnienia będą się pojawiały aż do ostatniego planowego dnia aktualnej Nowenny. W razie potrzeby można je wyłączyć w tej samej zakładce: „Ustawienia aplikacji”.
Jak działa synchronizacja z serwerem aplikacji?
Dzięki synchronizacji z serwerem aplikacji, Twoje postępy w modlitwie zapisywane są na serwerze, niezależnie od tego za pomocą jakiego urządzenia się modlisz. To daje Ci różne możliwości:
- możesz na przykład w drodze modlić się używając smartfonu, a w domu odtwarzać modlitwę z komputera;
- możesz w trakcie Nowenny zmienić smartfon, zainstalować aplikację na nowo i po zalogowaniu się kontynuować modlitwę od miejsca, w którym ostatnio skończyłeś;
- jeśli coś przestało działać, możesz dokonać reinstalacji aplikacji na swoim urządzeniu, bo Twoje postępy są zapisane na Twoim koncie.
Na urządzeniach mobilnych synchronizacja funkcjonuje w następujący sposób:
- Kiedy jesteś ONLINE (jesteś podłączony do Internetu), wszelkie zmiany – takie jak: utworzenie nowej Nowenny, odtworzenie kolejnej dziesiątki różańca, kolejnego Zdrowaś Maryjo, skasowanie modlitwy w zakładce „Historia” czy wprowadzenie zmiany na Twoim koncie – zostaną zapisane na serwerze podczas wychodzenia z aplikacji.
- Kiedy jesteś OFFLINE (nie masz połączenia z Internetem) wszelkie zmiany, w tym utworzenie modlitwy czy przesunięcie się o kolejny etap odmawiania modlitwy, zostaną zapisane na serwerze w momencie, gdy na powrót połączyć się z Internetem i ponownie włączysz aplikację. W trybie offline nie da się skasować modlitwy.
Czy mogę zmienić urządzenie w trakcie Nowenny?
Tak, jest to możliwe. Dzięki synchronizacji urządzenia z serwerem aplikacji Twoje postępy w modlitwie są zapisywane na Twoim koncie na serwerze. Po zainstalowaniu aplikacji na nowym urządzeniu i zalogowaniu się do swojego konta cała Twoja historia wraz z aktualnym etapem odmawiania modlitwy zostaną automatycznie zaimportowane do nowego urządzenia.
Kiedy muszę mieć dostęp do Internetu?
Przy korzystaniu z telefonu połączenie z Internetem jest niezbędne do zainstalowania aplikacji i jej aktualizacji. Jest też konieczne, gdy zależy Ci na zapisaniu postępów w modlitwie na serwerze. Nie musisz jednak mieć dostępu do Internetu podczas samej modlitwy.
Przy korzystaniu z komputera i odtwarzaniu modlitwy za pomocą Widgetu na stronie www.e-pompejanska.pl niezbędny jest stały dostęp do Internetu.
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
Elementy aplikacji nie wyświetlają się prawidłowo
Prosimy, skorzystaj z funkcji „Zgłoś błąd” dostępnej w menu aplikacji na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu otrzymamy dokładne informacje o Twoim urządzeniu wraz z rozdzielczością ekranu i będziemy mogli lepiej zdiagnozować problem.
Nie mogę rozpocząć modlitwy lub kontynuować Nowenny
Wykonaj co najmniej jedną z następujące czynności:
- zamknij aplikację tak, by nie była widoczna na liście aplikacji działających w tle, a następnie uruchom ją ponownie;
- wyłącz aplikację, a także wszystkie działające w tle aplikacje multimedialne, np. przeglądarkę internetową, YouTube, odtwarzacz muzyki lub filmów i włącz ponownie aplikację do odmawiania Nowenny;
- odinstaluj aplikację i zainstaluj ponownie wersję startową, upewniając się, że masz stabilne połączenie z Internetem. Być może podczas pierwszej instalacji nie zostały pobrane w pełni wszystkie pliki dźwiękowe. Odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji nie spowoduje wykasowania Twoich postępów w modlitwie, gdyż te są zapisywane na serwerze. Po ponownym zainstalowaniu i zalogowaniu się do aplikacji będzie mógł kontynuować nowennę od miejsca, w którym modlitwa została ostatnio zakończona.
Kod z płyty CD jest nieprawidłowy
Upewnij się, że wpisujesz kod podczas procedury rejestracji w Widgecie – na stronie www.e-pompejanska.pl lub w aplikacji już po jej pobraniu, a nie na przykład w sklepie GooglePlay.
Upewnij się, że wpisujesz wszystkie znaki prawidłowo, zgodnie z kodem na płycie CD – na przykład, czy uwzględniasz wielkość liter. Jeśli tak, a komunikat o nieprawidłowym kodzie nadal się pojawia, prosimy, zrób zdjęcie kodu na płycie CD i prześlij je na adres: moderator@e-pompejanska.pl wraz z krótkim opisem problemu.
Wyświetla się komunikat o nieprawidłowych danych logowania
Komunikat ten pojawia się gdy:
- nie został dokończony proces rejestracji,
- konto nie zostało opłacone i jest wciąż nieaktywne,
- wpisywany adres e-mail lub hasło nie są zgodne z podanymi podczas rejestracji; może to być spowodowane na przykład błędnie wpisanymi danymi podczas rejestracji.
Jeśli zarejestrowałeś konto i opłaciłeś dostęp do aplikacji lub skorzystałeś z kodu umieszczonego na płycie CD, spróbuj ustawić nowe hasło w zakładce „Moje konto”, znajdziesz je w menu aplikacji.
Jeśli zmiana hasła nie rozwiązała problemu, prześlij adres e-mail, na który dokonywana była rejestracja do moderatora na adres moderator@e-pompejanska.pl z krótkim opisem problemu.
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub proponowane rozwiązania nie przyniosły rezultatu, skontaktuj się z nami pisząc pod adres: moderator@e-pompejanska.pl